Wagelaar

Case

Klant

Wagelaar Rijwielgroothandel

Taak

Customer portal (B2B) gekoppeld aan Pantheon ERP, vervoerders en market places

Resultaat

Headless omgeving specifiek voor B2B gebruik met vertegenwoordigersfuncties

Wagelaar Rijwielgroothandel BV is al ruim 75 jaar partner van vakhandelaren en fietsenmakers. Wagelaar biedt een zeer uitgebreid assortiment fietsonderdelen, fietsaccessoires en complete fietsen.

9Yards ontwikkelde een customer portal specifiek gericht op de B2B markt. Geen consumenten site met B2B mogelijkheden, maar specifiek ontwikkeld voor de B2B markt. Klanten worden op alle manieren ondersteund in het zo eenvoudig en snel mogelijk de producten uit hun bestelling te verzamelen. Door een koppeling met Pantheon ERP kunnen de klanten van Wagelaar hun orderhistorie, facturen en nog te leveren orderregels inzien via de customer portal.

  • Complete headless omgeving voor desktop en mobiel (PWA)
  • Vertegenwoordigersfunctie
  • Bestellijsten
  • Order- en factuuroverzichten uit Pantheon ERP
  • Retouren en garanties
  • Automatisch bestellen
  • Koppeling Panteheon ERP via Middleware
  • Koppeling marketplaces/POS (zoals Velo Connect, Amazon en Bol.com) via 9YConnect